Smluvní podmínky
26. 5. 2008
1) Každý zaměstnanec a ředitel, je povinen odpovědět na dotazy a řešit problémy s klienty.
2) Klienti jsou povini volat či psát firmě wodafone pouze v pracovní době, v případě dotazu či volání po pracovní době, klient se dostane do hlasové schránky, která je poplatněná částkou ,, viz rubrika cenník ,,.
3) Pracovníci musí dodržovat pracovní dobu, nesmí ukončit pracovní dobu dříve, než určí ředitel. To samé platí pro ředitele.
4) Ředitel je povinen dávat na web počet smsek, příchozích hovorů a zmeškaných hovorů.
5) Doba 1 hovoru nesmí trvat déle než 1 hodinu z technického důvodu, Pokud je hovor delší než na 1 hodinu, musí se hovor ukončit a klient zavolá po 1. minutě znovu.
6) Na web se píšou pouze dotazy a kontaktují se pracovníci.
7) Do pacoviště na Libušině můžete zajít od poondělí do pátku :
Den | 08:00 - 08:45 | 08:45 - 09:40 | 10:00 - 10:45 | 10:55 - 11:40 | 11:50 - 12:35 | 12:45 - 13:30 |
Pondělí | 223 | 312 | 308 | 111 | 111 | 320 |
Úterý | 210 | 308 | 223 | 210 | 121 | 306 |
Středa | 121 | 205 | 210 | 223 | 319 | 121 |
Čtvrtek | 312 | 111 | 306 | 223 | 308 | 105 |
Pátek | 319 | 312 | 320 | 319 | 121 | 111 |